Kategória: oktatas

Menedzser vagy vezető szeretnél lenni?

Ha egy vállalkozónak van egy brilliáns ötlete, az még nem garantálja a sikert. A fejlesztő csapaton nagyon sok múlik, akik életre keltik ezt az ötletet, egy versenyképes ajánlatra is szükség van, marketingre, ami megszólítja a célközönséget, és egy skálázható üzleti modellre. Vagyis megfelelő feltételeknek kell teljesülniük ahhoz, hogy a vállalkozás sikeres legyen. Ugyanez igaz egy sikeres csapat vezetésére is. Lehet, hogy vezetőként kivételes emberekkel dolgozol együtt, de biztosítanod is kell számukra a megfelelő motivációt és a környezetet, ami által csapatként tudnak együtt dolgozni a közös célok eléréséért. Ha ezt jól csinálod, a jutalmad vezetőként a jobb együttműködés, jobb eredmények és optimális eredmények. A vezető képzés több szempontból is elengedhetetlen tehát egy reziliens szervezet kialakításához. Menedzserként általában a célt tartod szem előtt, és az eredmények elérését, és nem veszed figyelembe, hogy ezek csak bizonyos erőfeszítések kimeneti eredményei. Menedzserből vezetővé kell válnod, és azokra kell fókuszálnod, akik az üzleti tervet teljesítik számodra – a csapatodra. Ők alkotják a cég gerincét, hosszú távon ők egy vállalat legértékesebb erőforrásai.

Üzleti növekedés nehéz gazdasági helyzetben is

Az innováció és a marketing a két legfontosabb terület az üzleti életben, ha ez a kettő rendben van, akkor garantált a siker. Kevés cég tudja, hogy mit is jelent valójában az innováció és hogyan lehet azt sikeresen alkalmazni az üzleti növekedés eléréséhezhogy olyan eredményeket érhessünk el, mint az Apple, a Microsoft vagy a 3M. Az innováció több, mint puszta ötletelés és új megközelítések alkalmazása, ennek eléréséhez létre kell hozni egy olyan szilárd alapot, ami biztosítja, hogy a munkatársak és a vezetők is azon dolgozzanak, hogy életre keltsék azt a küldetést, amiért a cég eredetileg létrejött. A marketingben a cégek legnagyobb hányada általában azt kommunikálja, hogy mit csinál, és hogy ezzel hogyan szolgálja az ügyfeleit, illetve hogy miben jobb a konkurenciánál. Ez azonban közel sem ébreszt lojalitást a vásárlókban, sem nem készteti alapvetően vásárlásra az embereket. Az inspiráló vállalatok és vezetőik az érzelmekre hatnak a kommunikációjukban, melyek az érzelmeket célozzák így jóval eredményesebbek is, mint a hétköznapi motivációs vagy manipulációs technikák. A Business Performance Kft. olyan képzéseket biztosít, melyek garantálják az üzleti terv teljesítését, és a kitűzött vállalati növekedést.