Üzleti növekedés nehéz gazdasági helyzetben is

Az innováció és a marketing a két legfontosabb terület az üzleti életben, ha ez a kettő rendben van, akkor garantált a siker. Kevés cég tudja, hogy mit is jelent valójában az innováció és hogyan lehet azt sikeresen alkalmazni az üzleti növekedés eléréséhezhogy olyan eredményeket érhessünk el, mint az Apple, a Microsoft vagy a 3M. Az innováció több, mint puszta ötletelés és új megközelítések alkalmazása, ennek eléréséhez létre kell hozni egy olyan szilárd alapot, ami biztosítja, hogy a munkatársak és a vezetők is azon dolgozzanak, hogy életre keltsék azt a küldetést, amiért a cég eredetileg létrejött. A marketingben a cégek legnagyobb hányada általában azt kommunikálja, hogy mit csinál, és hogy ezzel hogyan szolgálja az ügyfeleit, illetve hogy miben jobb a konkurenciánál. Ez azonban közel sem ébreszt lojalitást a vásárlókban, sem nem készteti alapvetően vásárlásra az embereket. Az inspiráló vállalatok és vezetőik az érzelmekre hatnak a kommunikációjukban, melyek az érzelmeket célozzák így jóval eredményesebbek is, mint a hétköznapi motivációs vagy manipulációs technikák. A Business Performance Kft. olyan képzéseket biztosít, melyek garantálják az üzleti terv teljesítését, és a kitűzött vállalati növekedést.